0 recenzii Adaugă recenzie

39.00 lei

„Iubind-o pe Ea” într-o ediție specială cu conținut nou adăugat, copertă glamour și clapete.

Cantitate :
FacebookTwitterPinterestTumblrLinkedinEmail

Vrei să afli primul promoțiile mele?

Recenzie Mara Caloian

Mi-a plăcut cartea. Mi-a plăcut pentru că te face să simţi emoţii pozitive, te face să zâmbeşti şi să crezi că meriţi mai mult decât o viaţă disecată în clipe efemere de iubire. E ca o… gură de aer proaspăt inhalată cu nesaţ dimineaţa devreme pe ţărmul mării, când soarele începe să ardă valurile. Şi aproape că simţi cum oxigenul rece îţi vindecă plămânii înecaţi de prea mult fum de ţigară. Ceaţa se risipeşte, norii dispar şi eşti liber să vrei un nou început. „Iubesc la nebunie cafelele cu tine, deşi nu am băut încă niciuna. Ce-ar fi dacă azi mi-ai lua o cafea? :)”

Recenzie primită de la Goodread

Sunt surprinsă în cel mai plăcut și firesc mod să văd din ce în ce mai mulți scriitori români atât de talentați încât îți dau palpitații. În caz că nu v-ați prins deja, Alexandru Chermeleu este unul dintre scriitorii care au reușit să-mi facă pielea de găină. (Poate am și plâns, dar shhht!). Iubind-o pe Ea trebuie să fie citită de fiecare dintre noi, de femei în special, și de bărbați pentru a înțelege un sfert din sfertul sfertului din jumătatea minții Ei. Dacă m-am regăsit în carte? Am simțit că devin una cu fiecare cuvânt, deși încă mă gândesc că poate n-am înțeles cartea asta 100% și asta pentru că, la fel ca Femeia, cartea trebuie iubită, nu înțeleasă. O femeie înseamnă glasul cel mai dulce din mulțimea de voci ce sună metalic și surd a durere. O femeie înseamnă cartea cea mai nobilă și așternută în raftul fără de praf al inimii. Un manual al Iubirii, ediție revizuită și adăugită, cu feliuțe subțiri de suflet de femeie. Ajungi să te cunoști, să te descoperi, să realizezi că tot ce ai trăit până acum a fost o minciună. Ajungi să te (re-)creezi pe tine, devenind Eul acela adânc îngropat în zeci de personalități. Iubind-o pe Ea reușește să imortalizeze realitatea, dezbrăcând-o de-a dreptul de textile fade.

Specificații:

Pagini: 224
Editura: Stylished